Majowe podsumowanie

Dawno już nie pisaliśmy nic tutaj i jakoś tak w dalszym ciągu nie mogę się do tego zabrać. Słyszałem jednak kiedyś, że jeśli nie chcesz czegoś zrobić, a czujesz, że powinieneś to zrób to z niechęcią, ale rób! Tym samym, kolejny wpis już dziś  🙂

Zanim zacznę wytłumaczę jednak skąd ta „niechęć” do pisania! Bynajmniej nie wynika ona z tego, że nie chcę się z Tobą podzielić co nowego słychać w naszej Kancelarii, czy też w podcaście Prawo dla Biznesu. Wynika ona po prostu z tego, że ostatnimi czasy nie działo się nic na tyle spektakularnego żeby same wydarzenia z życia Kancelarii wywołały u mnie uczucie z cyklu: „Tak to to! O tym właśnie chcę napisać!”.

Oczywiście były miłe rzeczy, takie jak choćby zaproszenie mnie do podcastu Jak zrobić podcast? przez jego autora – Krystiana Zycha! Rozmowa była super sympatyczna i przyznam szczerze, że Krystian należy do tych rozmówców, którzy pozwalają przeoczyć ten moment, w którym włącza się „record” 🙂 W każdym razie mieliśmy dużo rozmawiać o prawnych aspektach podcastingu i całej twórczości internetowej, ale wyszło na to, że faktycznie całkiem sporo rozmawiając o tych kwestiach przede wszystkich dużo rozmawialiśmy o ciekawych i intrygujących nas rzeczach związanych z podcastingiem 🙂

Z innych ciekawostek przede wszystkim chciałem bardzo pozdrowić doktora Macieja Kaweckiego, z którym ostatnimi czasy odbyłem bardzo inspirującą rozmowę na temat tego, jakie treści są, a jakie nie są dopuszczalne na LinkedIn. Co prawda mieliśmy na ten temat nieco odmienne zdania, ale finalnie, dość szybko, okazało się, że w zasadzie używając różnych środków (wyrazu) mamy całkiem zbieżne cele i niemal analogiczne idee przyświecają naszym aktywnościom 🙂

W tym kontekście bardzo interesuje mnie też Twoje zdanie co do tego jakie treści są „dopuszczalne”,  na LinkedIn, a przede wszystkim czy treści o charakterze lifestylowym – jeśli jest to jedynie uzupełnieniem kontentu merytorycznego – mogą się niekiedy na nim znaleźć? Bardzo interesuje mnie właśnie Twoje zdanie, więc napisz proszę co w tej kwestii uważasz 🙂

No i muszę się też przyznać, że nikt z was nie był uczestnikiem naszego webinaru, który miał się obyć 6 czerwca. Wynika to przede wszystkim z tego, że webinar „miał się odbyć” choć finalnie nie wszedł nawet w fazę promocji bo razem z @Paweł Głąb stwierdziliśmy, że pierwotnie wybrana przez nas tematyka była „lekko” nietrafiona. Finalnie też, biorąc pod uwagę moment powstania pomysłu i moment zmiany zdania nie mieliśmy już nawet czasu żeby zmienić tę tematykę. Tym samym, zgodnie z zapowiedziami, jest transparentnie i nie tylko o samych sukcesach! Niech więc ten „sukces” będzie substytutem spektakularnego sukcesu webinaru, który się nie odbył 🙂

Nie zmienia to faktu, że webinar jednak się odbędzie i planujemy go na 4 lipca. Jego tematyka będzie dotyczyć znaków towarowych i ich ochrony, jak również ochrony innych oznaczeń przedsiębiorstwa i przepisów, które przyznają im ochronę, ale konkrety podamy wkrótce 🙂

Dla uważanych słuchaczy podcastu Prawo dla Biznesu mam też informację, że już niebawem ukażą się pierwsze wywiady z przedsiębiorcami, które nagrałem w tym roku. Będzie to kolejno: Marcin Rudzik z BrandActive, Paweł Kosmala z Kuźnia e-Biznesu i Michał Bąk z Marketing i Biznes. Przyznam szczerze, że rozmowy o biznesie naprawdę mnie „kręcą” i z całą pewnością jeszcze wrócę do tego formatu 🙂